پيغام مدير :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمديد به سايت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنيد.
شخصیت افراد از روی دستخط
نوشته شده در یک شنبه 1 بهمن 1391
ساعت : 16:14
نويسنده : کیوان شیروانی

 کساني که دستخطي نامرتب دارند

احتمالاً در زندگي بسيار فعال هستند و به همين دليل برايشان مشکل است که بتوانند ثابت و بي تحرک بمانند و برخي از کارهايشان حساب شده و سنجيده نيست. به همين دليل گاهي اوقات براي دوستان و افراد خانواده غيرقابل پيش بيني هستند. آزادي شخصيتي براي آن ها خيلي مهم است و اهميت زيادي به استقلال خود مي دهند و ممکن است گاهي خيلي احساساتي رفتار کنند.

 کساني که دستخط مرتب و خوانايي دارند

مي توان اين طور برداشت کرد که آن ها خودشان را بسيار کنترل مي کنند و دوست ندارند به راحتي شخصيت خود را لو بدهند. حتي گاهي اوقات برايشان مشکل است که احساساتشان را بروز دهند و آن را سرکوب مي کنند.

 کساني که خيلي کمرنگ مي نويسند

احتمال اينکه فردي حساس و دلسوز باشند بسيار زياد است و موقعيت ديگران را حتي بيشتر از خودشان درک مي کنند و اين امکان نيز وجود دارد که قادر به اثبات حرف خودشان نباشند و خيلي راحت ضربه مي خورند و وقتي ديگران از آن ها انتقاد مي کنند خيلي سريع از موضع خودشان عقب نشيني مي کنند.

 کساني که خيلي کند و آهسته مي نويسند

به سرعت قادر به نشان دادن عکس العمل نيست؛ اين افراد احتمالاً به زمان بيشتري براي ابراز عقيده خود نياز دارند. افرادي که آهسته مي نويسند از نظر خلق و خو اغلب اشخاصي ملاحظه کار و محتاط هستند و در نتيجه به زمان بيشتري براي فکر کردن و فهميدن نياز دارند و در ابراز احساساتشان هم کند هستند و اغلب دوست دارند هيچ تصميمي نگيرند تا اين که يک تصميم غلط بگيرند.

 کساني که دستخط تند و شتابزده اي دارند


احتمالاً افرادي کم حوصله هستند و از اتلاف وقت خسته مي شوند و از نظر خلق و خو بسيار لحظه اي هستند. سريع درک مي کنند و در نشان دادن رفتار و احساساتشان چندان پايدار نيستند و اغلب به دليل شتابزدگي در تصميم گيري دچار لغزش و خطا شده و از اينکه در آرامش به حرف هاي دوستانشان گوش کنند خسته مي شوند.

 کساني که دستخط ساده اي دارند و خيلي ابتدايي مي نويسند

در روابط با ديگران ترجيحاً واقع گرا و با تدبير هستند و نمي توانند قبول کنند که گاهي بايد با ديگران کنار بيايند و به آن ها توجه کنند و همچنين اطرافيان به ندرت از آنچه درون آنها مي گذرد آگاهي پيدا مي کنند.

 کساني که دستخطي زيبا و پررنگ و لعابي دارند


اين امکان وجود دارد که گاهي به شدت رسمي برخورد کرده و خيلي مفصل و با علاقه درباره مسايل دلخواهتان حرف بزنند و اين احتمال نيز وجود دارد که در خواسته ها و تمايلاتتان پرتوقع و رويايي باشند.

 کسي که خيلي پررنگ مي نويسد و قلم را زياد فشار مي دهد


احتمالاً علاقه زيادي به مخالفت کردن با ديگران دارد؛ چرا که احساس قدرت و اعتماد به نفس زيادي مي کند و دوست دارد روي ديگران اعمال نفوذ کند و به همين خاطر شخصيت افراد را درست درک نمي کند.

 کسي که دستخط شکسته اي دارد و حروف را زوايه دار و شکسته مي نويسد


اين فرد، فردي بسيار با اراده مي باشد و در کارهايش حد وسط را قبول ندارد و به همين علت اهل سازش و مصالحه نيست و اغلب به همين خاطر که وسط را دوست ندارد از ديگران خسته مي شود و تصميمي نمي گيرد چون دوست ندارد راه اشتباه را انتخاب کند.

 کسي که دستخط ملايم و کشيده اي دارد

آدمي چند بعدي است و مي تواند مشکلاتش را از زواياي مختلف بررسي و درک کند. برايش تنوع مهم است و گاهي احساس مي کند استعدادهاي زيادي دارد و نمي تواند هيچ کدامشان را به درستي شکوفا کند. ممکن است فردي زود رنج باشد و به ندرت عليه برداشت ها و انتقادات ديگران از خود دفاع کند.

 کسي که کلمات را با فاصله و بازباز مي نويسد

خيلي راحت با ديگران رابطه برقرار کرده و مستقيماً به ديگران نزديک مي شود. گاهي به راحتي از کوره درمي رود .

احتمالاً در زندگي بسيار فعال هستند و به همين دليل برايشان مشکل است که بتوانند ثابت و بي تحرک بمانند و برخي از کارهايشان حساب شده و سنجيده نيست. به همين دليل گاهي اوقات براي دوستان و افراد خانواده غيرقابل پيش بيني هستند. آزادي شخصيتي براي آنها خيلي مهم است و اهميت زيادي به استقلال خود مي دهند و ممکن است گاهي خيلي احساساتي رفتار کنند.

 اگر کلمات را درهم و فشرده مي نويسيد


احتمالاً شما فرد راحتي نيستيد و در جمع خودتان را کناري مي کشيد و مي خواهيد کنترل خود را از دست ندهيد. از برقراري رابطه با ديگران خوشتان نمي آيد و گاهي دوست نداريد خود را فردي خوش فکر نشان بدهيد. اغلب بعد از ديگران ابراز عقيده مي کنيد و عقيده خود را مي گوييد واين به اين علت است که قدري محتاط هستيد.

 اگر شما خود را داراي دستخط ريزي مي بينيد و بسيار کوچک مي نويسيد

احتمالاً شما توانايي هاي خود را دست کم مي گيريد و خودتان را از آن چه واقعاً هستيد کمتر ارزيابي مي کنيد و ممکن است گاهي تنگ نظر و خرده گير باشيد.

 اگر درشت مي نويسيد

اين احتمال وجود دارد که خودتان را زيادي بزرگ و مهم جلوه داده و گاهي بسيار با اعتماد به نفس و از موضع قدرت رفتار مي کنيد.

 

منبع:سایت قلم چی

:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: شخصیت افراد از روی دستخط, شخصیت افراد, دستخط انسانها, تاثیر دستخط در شخصیت, دستخط خوب,



صفحه قبل صفحه بعد